RE: [OT] - Česká pošta

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Duben 10 13:15:02 CEST 2024

Když posílám balík do ruky českou poštou, tak si můžu určit, kdy bude zásilka doručována. Zásilky na provozovnu (B2B) jsou doručované výhradně dopoledne v místě, kde je více časových pásem pro doručování. Ano, pošta to umí, ne že ne. U balíčků z Číny posílaných levným způsobem se to určit nedá. Jakým způsobem jsi zásilku proclíval?

Nicméně, já jsem ti vysvětloval, co znamená komerční zásilka. Nemá to nic společného s adresátem, je to označení pro obsah zásilky.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Wednesday, April 10, 2024 12:56 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: [OT] - Česká pošta

A co případ, kdy je příjemcem firma (podatelna firmy)? Tam se také rozeznává, kdo je odesílatel?
Pochopitelně se firma nacházi v administrativním komplexu a jak to již u dnešních megakomplexů bývá, celá ulice jsou jen komerční budovy.

Zvláštní, že ostatní spedičky tohle chápou a buď doručí zásilku rovnou na podatelnu, případně když si nejsou jisti, tak vytočí číslo na zásilce a začnou hovor větou "které patro?" (budova je v kopci a do některých pater se dá vejít z venku rovnou a oni si tím ušetří průchod hlavní recepcí).

---------- Původní e-mail ----------