Vrata

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Středa Duben 10 10:15:13 CEST 2024

Ahoj,

  Včera jsem na opravu neměl moc času, takže jsem byl rád, že to šlo
opravit rychle. Potom mi celý večer vrtalo hlavou, jak to zpomaluje. O
víkendu se na to asi podívám oscilem. Ono není úplně jednoduché se k
tomu dostat. Je to na zemi, deska kolmo k zemi, takže člověk si k tomu
musí lehnout na břicho do trávy. A abych viděl, co ukazuje ten vysvícený
displej, tak si musím přes to a přes hlavu hodit deku 😂
Nejhorší bylo, když to v zimě začalo blbnout, a já jsem potřeboval
nastavit vyšší proud. Do toho bláta se mi moc nechtělo.

--
Aleš Filip
/http://xanadu.khnet.info/

Původní zpráva od Ajtservis: