step-down pro cyklo_baterku 54,6V(13s) na naradi 42V(10s) ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Duben 9 20:55:20 CEST 2024

Podrobně jsem to nezkoumal, ale jen poznamenám, že je dobré dávat pozor
na to, který pól je společný. Malé mají téměř vždy společný GND, velké
často naopak.

Druhá věc je, že bych určitě k baterce dal pořádnou pojistku. Musí umět
DC, napětí s rezervou a vypínací schopnost raději víc kA. Nedávno jsem v
TME kupoval nějakou keramickou pro soláry, že ji použiju ke konektoru na
připojení externích spotřebičů ke koloběžce. To bude nakonec podobná
situace, první spotřebič bude elektrolyzér 24V/10A, takže i na step-down
dojde, možná taky zkusím některej z těch dvou.

PH