termokamery pouzitelne

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Duben 9 20:07:02 CEST 2024

Jestli je to anketa, tak já mám tuhle:

https://www.flir.eu/products/c5/

Jediné, co mě na ní štve, je tvrdé tlačítko spouště snímku. Jinak OK. No a Tomáš ji chtěl ode mě půjčit na vyzkoušení. Jenže já jsem lakomej, tak jsem mu doporučil, ať si koupí lepší a ještě navíc levnější, na kterou jsem mu poslal odkaz a recenzi. On na mě dal, za dva dny si ji koupil, je z ní nadšený a ještě je mi vděčný 😊 A to už víte, kterou má 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Tuesday, April 9, 2024 2:22 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: termokamery pouzitelne

Mám tuhle:
https://www.alza.cz/viking-topdon-tcview-tc001-termalni-infa-kamera-d7385762.htm

Rozlišení stejné, je to malinká věc do kapsy a kromě použití s telefonem se dá připojit i k PC. Makroobjektiv k tomu není, ale není problém použít čočku k CO2 laseru jako lupu. Ale na plošňácích je vidět SOT23 i bez ní.

Měří solidně přesně, když vyfotím teploměr, ukazuje na něm kamera stejně jako má na stupnici. To je třeba v porovnání s IR teploměrem velký +.

Nad praktickou použitelností asi někdo přemejšlel, protože stačí zasunout do telefonu, odemknout a už kameruje. Ideal když černá kočka v noci uteče na dvůr:-)

PH