Re: Věčný dron

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 8 19:40:29 CEST 2024

Odkud kam by to mělo vytáhnout oblouk?
Mezi fázemi ne proti stožáru, tj. proti zemi?

Pokud pilot nebo AI nejsou na hlavu padlí, tak to nebudou věšet někde u
stožáru, ale uprostřed rozponu.
Takže proti zemi asi oblouk v praxi moc nehrozí.
A přeskoková vzdálenost mezi fázemi musí být taková, aby to zvládalo i
extrémy počasí (mlha, déšť).
Takže zmenšení té vzdálenosti o nějakého 1/2 metru tím dronem za dobrých
podmínek to podle mě nijak nerozhodí.

PL