SOP8/16 programming adapter

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Duben 8 16:38:10 CEST 2024

Já to mám naopak, vlastním "kleště" na SO-8 a programuji s nima i SO-16. Protože používám PICy a tam pro programování stačí prvních 8 nožiček.
A jestli myslíš takové ty ZIF patice, tak to je podobné, dělá se jedna velikost a osadí se do ní taková jako přepážka, takže pokud tu přepážku vytáhneš, tak tam dáš delší obvod, jen to není tak pohodlné a ty zadní kontakty většinou netěsní.
A samozřejmě tvoje opačná cesta taky funguje - pokud je správná šířka, tak kratší v pohodě obslouží, jen si dávej pozor, aby jsi ho neposunul o nožičku sem nebo tam

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marek Sembol <hwm.land na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 8. 4. 2024 13:29:11
Předmět: SOP8/16 programming adapter
Zdravim,chci si koupit nejake adaptery SOP->DIL pro programator. Je nutne si kupovat SOP8/150mil i SOP16/150mil, nebo mi staci ten druhy a v klidu v nem naprogramuji i SOP8 pouzdro? U DILu to neni problem a nevidim duvod proc by to tady bylo jinak, ale...
Budu programovat vyjimecne jednotky kusu, zadna velkovyroba, takze trocha peclivosti navic neni problem.
BR,
Marek