Re: [Mech] Triky na šrouby

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Duben 8 15:36:15 CEST 2024

Dekuji vsem za rady a tipy.
Nakonec tupa anorganicka hmota zvitezila nad tupou organickou hmotou
(cti: vysral jsem se na to a slozil to zpatky dokupy, puvodni plan byl
pouze nechat nekde nabrousit ten nuz)

Teplo nepomohlo, razove cosi nemam, chytnout to neumim.

https://www.boschtoolservice.com/resource/public/images/3600/H/03/3600H032.002.gif
Ten nuz je dil 2/1/73 a ty 4 srouby jsou 2/1/78, maji pod sebou podlozku
2/1/81.
Je to hluboko cca 15cm, dostat se tam da jen dlouhym inbusem, ten se
samozrejme silou zkrouti. Bit v racne jsem zlomil vejpul, to jsem videl
prvne. Destruktivne, tj. odvrtani hlavy, do toho se mi nechtelo, protoze
bych pak stejne nevedel, co s tim telem sroubu.

Tak prt. Jinak cela rozborka se nesla v duchu opravare lubose a "ocko
nenasadis". Cele se to musi rozebrat a to jsem neprisel na to, jak
odpojit privod elektriny, protoze privod neprojde dovnitr a konektory z
desky elektroniky neprojdou ven. Jestli se to musi povytahovat z
konektoru nebo jsem neco prehlid, to netusim.

J.