Re: Čištění po reflow

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Duben 8 08:47:54 CEST 2024

Nám kdysi použil prověřený dodavatel elektroniky nový typ "bezoplachoveho"
tavidla.Dostalo se to společně s naším textilním strojem do jihovýchodní
Asie k moři a tam na těch zbytcich tavidla společně s vlhkosti vyrostly
nějaké ostrůvky bakterií, které zkratovaly body na PCB.Resilo se to u
soudu,za dodavate to nakonec zaplatila jeho pojišťovna a ta to pak dostala
od výrobce toho tavidla.U zákazníka  se tisíce desek musely vyměnit.