Router se dvema radii jako Wifi klient i APcko soucasne

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Duben 7 20:58:12 CEST 2024

Vidíte, já se s tohle krabičkou pěkně  navztekal.
Možná to vaše použití, kdy potřebujete jen WLAN.
Já se to snažil zaintegrovat do jedné sítě a nechtělo se to spojit se
switchem.
Tak se to reklamovalo a nový kousek to samé. Je tam nějaké divné to LAN
rozhraní.
Jeden NTB ( starý Lenovo ) se s tím spojoval, ostatní jen
problikla aktivita LAN a nechtělo se to slinkovat.
Ten Ethernet jede jen v nějakém režimu snad Half Duplex, ale když je
naproti automatika, tak si to nic nevyjedná.
Takže jsme to vrátili.
Pro to vaše použití bych snad viděl nejjednodušší dát "prdelkama" k sobě
dvě levná AP/Client a každé nastavit samostatně.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>