BOSE WAVE radio

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Duben 7 18:20:10 CEST 2024

Našel jsem v poznámkách pěkný papírek, na boku měl link, vylovil jsem ho
z archovu (nechtělo se mi to scanovat)

https://web.archive.org/web/20030718021410/http://bluesmobil.com/shikhman/arts/equaliz.gif

Tímhle opravíte jak akustiku místnosti i beden, tak plastový zvuk, tak i
případnou "deku" nebo šum. Doporučuji SA1 nezapínat, dokud nevíte co děláte.

Tady je i pěkný článek o tom, jak Pioneer potlačil plastový zvuk (500Hz)
pomocí rezonanční pasti
https://web.archive.org/web/20071015194446/http://bluesmobil.com/shikhman/arts/helmhlz.htm