JLC trha rekordy

Neděle Duben 7 07:57:58 CEST 2024

Aha, asi to myslite s osazenim, to pak je mozne, to tusim delaji od 2 ks
ale desek myslim vyrobi stejne 5ks, aspon co vim od kolegy, ja to
osazuju sam, protoze smeti by tam Cinan sice nahazel ale specialnejsi
obvody uz ne a pak tezko nanesu pastu sablonou. A jednou mu osadil misto
tlumivky ve spinanem zdroji neco, co zadnou indukcnost nemelo a odpor
taky uz resil s nejakou odchylkou par radu...