Re: STM32F427 nefukční HAL_Delay()

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Sobota Duben 6 08:40:39 CEST 2024

Nejspis nejede preruseni od timeru.
Kolik mas na tom procesoru volnych pinu, na ktere se da povesit osciloskop
nebo logicka sonda?
Pokud alespon jeden, tak na nej ve while(1) propaguj hodnotu nejspodnejsiho
bitu te systick promenne.
Pokud je timer nastaven na 1khz a jede, tak bys mel na osciloskopu videt
obdelnik, neb otoceni te smycky
je mnohem rychlejsi, nez inkrementace dane promenne.
Pripadne, umoznuje debugger print na konzolu?
Pokud ano, tak opet ve while(1) printovat hodnotu toho systick timeru.
M.