ceny v TME

Pátek Duben 5 22:30:13 CEST 2024

Dobrý večer,

teď jsem dělal pár nákupů a zatím co dřív jsem měl zafixované, že
Farnell je drahý, už jsem si u dost věcí všimnul, že Farnell má někde až
skoro poloviční ceny, než TME. Ale nejen Farnell. Koupil jsem si
termokameru. Abych porovnával porovnatelné, tak u termokamer UNI-T je
cena dost daná rozlišením čidla.

https://www.tme.eu/cz/katalog/termovizni-kamery-ostatni_113321/?params=2:864_vyrobce:uni-t&queryPhrase=termokamera&productListOrderBy=1000014

Nechtěl jsem nic drahého, ale zase 32x32 se mi zdálo opravdu málo a
80x60 za 6859 Kč mi přišlo dost peněz. Nakonec jsem koupil tady
https://www.heathome.cz/termokamera-uni-t-uti712s/ za 4450 Kč UTi712S se
senzorem 120x90. Nevím, co umí jiné termokamery, ale líbí se mi, že to
označí místo s nejvyšší a nejnižší teplotou a napíše u toho stupně.
Jinak hezká hračka. Na kontrolu solárních panelů a vůbec všude.

Anděl