Re: STM32F427 nefukční HAL_Delay()

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Duben 5 15:20:21 CEST 2024

Dne 05.04.2024 v 15:03 Jan Waclawek napsal(a):
> Breakpoint kde presne?
na Hal_IncTick v stm32f4xx_hal.c

> Co toto presne znamena? Pozerali ste registre SysTick v debuggeri?
Ne, jen na té funkci, což je vlastně blbost, když se funkce nespustí,
tak se hodnoty nepřepíšou, zkusím mrknout přímo na registr Systick, ale
teď už jsem to zbalil a šel dělat něco jiného.

> Ak sa ta funkcia naozaj vola SystinckHandler() tak to je problem. Musi sa
> volat presne tak, ako je uvedena v startup kode, s najvacsou
> pravdepodobnostou
> void SysTick_Handler(void)
Ano jmenuje se správně, je to překlep, kód mám na pracovním NTB a emaily
píšu ze svého PC :-(