Re: STM32F427 nefukční HAL_Delay()

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Duben 5 14:43:26 CEST 2024

Já jsem k tomu klikacímu CUBE také velmi skeptický. Důvod je ten, že
před léty když jsem se učil javu, napadlo mě napsat si klikací nástroj
pro nastavení periferií 8051. Zdálo by se, že je to sranda, ale ukázalo
se, že jsou v tom závislosti, které nejsou na první pohled patrné. Takže
když změníte jediný bit, musí to probublat do mnohých funkcí a odtud
zase dále...
A to je 8051, která má těch periferií pár. A teď si představte, že to
musíte na řádově složitějším čipu a ještě ke všemu pro pár stovek
různých čipů. Nevěřím, že to může postihovat _všechny_ závislosti. A
protože to generuje spoustu zbytečného kódu navíc, blbě se v tom bude
hledat chyba.
Ale jak píšete - běžné věci fungují, takže nějaký význam to mít může.
Zase na druhou stranu ty "běžné věci" nebývá problém udělat i přímým
zápisem do registrů. Prostě jak to komu vyhovuje.

Mrazík