STM32 barebones; was: STM32F427 nefukční HAL_Delay()

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 5 13:29:29 CEST 2024

Ziadne (resp. ktorekolvek, ktore dovoli vyhnut sa zabudovanej automatike).

http://efton.sk/STM32/mcu_programming_101_and_half.html

wek

PS.
Cube/LL tiez neodporucam, je to len zbytocne premenovavanie registrov, t.j.
pri debugovani treba robit mentalny preklad do pojmov
Len vec je, ze ST zurivo tlaci Cube, takze vsetky vzorove priklady su len v
Cube.