Re: STM32F427 nefukční HAL_Delay()

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 5 13:15:40 CEST 2024

Aha, a este to moze byt aj chybny zaver z debugovania.

Ak krokujete HAL_Delay() v debuggeri, tak sa SysTick() nikdy nevyvola, lebo
pocas krokovania su prerusenia obvykle zakazane (malo by sa to dat niekde
povolit, ale defaultne to byva zakazane, lebo krokovat s povolenymi
preruseniami je v akomkolvek realnom programe viacmenej nemozne). Takze je
mozne, ze Vas problem je inde, a nie v HAL_Delay(), resp. skuste popisat,
ako ste dosli k zaveru ze to je HAL_Delay().

wek