STM32F427 nefukční HAL_Delay()

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Duben 5 11:49:16 CEST 2024

Zdravím,

bojuji tu s měřící deskou osazenou STM32F427Z, bohužel nějak mi to mrzne
ve funkci HAL_Delay, ze které se nikdy nevrátí.

Došel jsem postupně až k funkci HAL_GetTick, která čte volatile registr
uwTick, který je stále nula. Mám to vygenerované z CubeIDE, jen
jednoduchý kód o pár řádcích. Pravděpodobně problém v generování těch
SysTicků.

Zkoušel jsem i nucleo F446, kde vše funguje.

Bohužel od včera jsem se nepohnul, je tu spousta STM32 zdatných, tak
prosím o nakopnutí, na co se zaměřit, kde by mohl být problém. Já jsem
spíše přes HW, firmweráře zatím nemaje, ale k rozchození HW bych
potřeboval nějaké části karty rozhýbat, ale zasekl jsem se hned na
začátku :-(

Libor