Mini USB-C zdroj

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Duben 5 10:08:51 CEST 2024

Když jsem to video sledoval já, tak při zmínce o USB jsem se nejprve
zaradoval, že se to třeba, možná, dá ovládat přes USB pomocí nějakého
VISA kompatibilního rozhraní.
Ale protože tu myšlenku recenzent nijak dál nerozvedl, pustil jsem to z
hlavy.
Škoda, že tam implementovali takovou ptákovinu jako ovládání zdroje
myší, ale ovládání téhož zdroje pomocí definovaného softwarového
rozhraní vynechali.

Zdraví PavelK