Re: defektní PIC16F18015

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Duben 5 08:54:15 CEST 2024

To si myslíš správně a v zásadě to není o moc jinak, ALE je tady nějaké
IDE, které ti chce zjednodušit život a udělat vše "na jeden klik", takže
vezme zdroják, přeloží ho a předhodí simulátoru. A aby to nebylo moc
jednoduché, tak můžeš pro simulátor použít jiné nastavení debug hlášek,
nebo třeba optimalizace, tak si pro jistotu udělá vlastní druhej konfig.
A když na to zapomeneš, tak máš problém.