Mini USB-C zdroj

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Čtvrtek Duben 4 19:45:54 CEST 2024

Zdravím,

zrovna jsem řešil něco podobného - poskládat z blbin z ali funkční
nastavitelný zdroj, píchnutelný do USB nabíječky, který bude převážně
urcčen k napájení 5V TTL logiky pro dětské hrátky s TTL obvody.
Vzhledem k určení jsem dost řešil bezpečnost - nechceme, aby
probíjející čínský USB zdroj za pár šupů někoho přizabil, že ano...
Přiznám se bez mučení, že jsem uspokojivé řešení nenašel.
Tak jsem alespoň pro napájení celého hebla použil PD zdroj Baseus,
který patří k těm značkovějším.
Pro jistotu jsem ještě objednal klasický laboratorní zdroj,
který ale nesplňuje to, aby byl celek malý a skladný...

Pokud by byly stran této problematiky nějaké doporučení, tak je rád
poslechnu...

M.