Emulace Mirafe telefonem

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Duben 4 11:48:22 CEST 2024

Něco takovýho?
https://www.youtube.com/watch?v=Rst-a83lGNY
Možná to na novějších androidech nepude bez rootu. Pak případně pořídit Flipper Zero a otvírat si tím i bránu. Každopádně se musí jednat o Mifare Classic, vyšší verze už tak snadno zkopírovat nejdou a Desfire nejde vůbec.

-----Původní zpráva-----
Od: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> za uživatele Jan Kuba
Odesláno: čtvrtek 4. dubna 2024 11:18
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Emulace Mirafe telefonem

Existuje nástroj  na Android  "Mirafe Classic Tool" , kterým jde dělat duplikáty na příslušné karty.
Ale zajímalo by mne, jestli telefon také umí ( jakým nástrojem) karty emulovat.  Tedy používat telefon místo karty. Mě by se to hodilo, než nosit 3 různé přívěšky..
Asi by to mělo jít, když jde telefonem platit a pak se chová jako "karta" .
Neporadí někdo?

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 	Neobsahuje žádné viry.www.avast.com <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>