RE: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Duben 4 09:44:37 CEST 2024

Díky, vzhledem k mým plánům experimentovat s WSPR o tom silně uvažuju, ale neměl jsem moc energii hledat informace a konstruovat nějaký oscilátor. Když je to takhle, brzo do toho modulu taky půjdu.

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Thursday, April 4, 2024 9:20 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

To je jenom modul, vyndaný z krabičky, anténa za střešním oknem, napájeno přes 10m dlouhou USB prodlužovačku z mého notebooku.
Jediná drobnost je to, že ten přijímač je nastavený v režimu position fix (růžová čára). Když v režimu position fix nastavený nebyl, nakreslilo to tu modrou čáru, ale nenechával jsem to běžet tak dlouho.
Měřeno čítačem, který má Rb standard jako externí referenční hodiny.

Zdraví PavelK