OT:Fusion 360

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Duben 4 08:38:42 CEST 2024

Na prototip ideální. Teď nemám na stole nic udělaného, ale zkušební
desky když jsem to zkoušel.

https://photos.app.goo.gl/KzyiuYW4HsJ462jP7

Ta jedna deska je po frézování

těch více desek jsou zkušební z laseru když jsem zkoušel jak to nastavit

Je na tom černá barva ze spreju na frézce se to vyšrabe zlomeným
nástrojem který je zbroušen do špičky. Já jsem točil s nástrojem, (lépe
potom klouže po DPS, dělá trochu širší cestu - škrabe se jen barva a měď
se jen tím škrabáním očistí), ale pro 3D tiskárnu a pod. to není potřeba.

Laser vypálí jenom barvu. Jak na frézce tak hlavně u laseru jsem dělal
tři čáry vedle sebe o něco posunutý. Jeden motiv cca 5min mnohem větší
DPS pro smd byla za 12min vypálena.

Potom se DPS leptá v chlorydu, ale je to chvilka oproti klasickému leptání.

Ještě chci zkusit odpálit laserem měď, ale nedostal jsem se zatím k tomu.

CO laser je schopný pálit povrchově do plexi i propálit jej. LED
nedokáže (projde).

CO se nemusí ostřit podle povrchu (lze pálit na nerovný povrch)- LED ano

JL