OT:Fusion 360

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Středa Duben 3 17:09:55 CEST 2024

Dobrý večer,

Začínám sbírat první zkušenosti s výrobou DPS pomocí EAGLE 9 a CO laser.
Zatím vše vypadá na dobré cestě. Dříve ještě pro frézku jsem používal
uživatelský program mill-otline. Protože nástroj do frézky zanecháva
širší cestu tak to bylo dobré. Potom jsem přešel na pcb-gcode, protože
mezeru mezi cestami jsem mohl udělat ještě širší a hlavně několikrát
projet. Teď mám k dispozici CO laser a paprsek je tenký, proto je
pcb-gcode ještě výhodnější pro použití. Vím, že program EAGLE pomalu
končí a proto si zkouším naučit DPS dělat už ve FUSION 360. Hledám cestu
jak jednoduše dostat data pro pálení DPS protože pcb-gcode nefunguje.
Nyní mám možnost jen načíst data z FUSION do EAGLE a tam nachystat data.
Nevíte někdo o nějakém jiném postupu s použitím jenom s FUSION 360?

JL