DCF signal

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Duben 3 14:37:44 CEST 2024

Dobrý den,

mě se taky hodiny s DCF po přechodu na letní čas nepřestavily hned, ale až
druhou noc.   možná tam zrovna v tu noc na 1.4. měli nějaký problém a nebo
to byl Apríl.
Co se týká rušení ze solárů, mám měnič GOODWE a přímo nad panely  mám
radioamatérské antény pro pásma od 1.8 Mhz až po 435 MHz.  Žádné zhoršení
příjmu jsem na žádném pásmu nezaznamenal.
Teď ale zrovna lovím rušení na 145 MHz, které jde z venku , z konkrétního
směru, kde je areál místního JZD.  Možná to ale nebude od nich, až budu mít
čas, vezmu SDRko a směrovou anténu a zkusím to najít.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 3. 4. 2024 v 14:33 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>