Re: Plotna na pájení pastou

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Duben 2 17:07:43 CEST 2024

Náběh je celkem rychlý. Nestopoval jsem to, ale tak 1-2 stupně za
sekundu bych tipoval.
Doběh je dost pomalý, než to vystydne na pokojovou teplotu, tak hodina
odhadem. Já to řešil tak, že když jsem to pájení nechal proběhnout a
vypnul jsem to, tak jsem šel chvíli dělat něco jiného, tak za 15-20
minut jsem se k tomu vrátil a destičky pinzetou sundal z plotny.
Kdyby na tom měl člověk dělat větší série, tak by to zdržovalo. Ale na
moje věci, kdy dělám většinou jednu nebo dvě destičky PCB to bohatě stačí.

Zdraví PavelK