Plotna na pájení pastou

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Duben 2 16:12:07 CEST 2024

Zdravím,

tak jsem se konečně dostal k tomu, abych vyzkoušel tu plotnu na
předohřev/pájení co jsem si před časem koupil na Allegru.

Jmenovitě tuhle:
https://allegro.cz/nabidka/600w-predehrivaci-stanice-inteligentni-digitalni-14211375566

A musím říct, že zatím jsem spokojený. Použil jsem jí sice jen na pár
kousků SO8, SO14 a SOT-23 pouzder pájených na takové ty převodní
destičky ze SMD na TTH, ale proběhlo to nadmíru dobře.

Schválně jsem ty malé destičky umístil různě po ploše, aby bylo vidět
jestli to hřeje rovnorměrně a kupodivu ano. Nastavil jsem 240 stupňů
podle datasheetu pasty a nechal jsem to proběhnout od studeného stavu na
těch 240, tam ponechat 80 sekund a vypnout a nechat zchladnout. No a
pohoda, je naletováno. Za ty peníze to slouží dobře.

Zdraví PavelK