Re: OT: nákup na Ali

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pondělí Duben 1 11:53:04 CEST 2024

botland.cz je dle mého názoru docela v pohodě. Kupoval jsem u nich už
asi 5x a vždycky to za pár dnů bez problémů přišlo a zboží bylo to co
jsem chtěl.
Ale kupoval jsem spíš drobnosti typu redukce SDM -> TTH, kablíky
microUSB zásuvka na panel a tak.

Zdraví PavelK