[OT] dodavatel elektriny

Pátek Září 29 22:21:39 CEST 2023

Konci asi sranda a zastropovani, mam ted u CEZ z lonska fix na 3 roky za
nesmyslnou cenu a resim, co s tim. Zbyvaji 2 roky a s poplatkem za
odstoupeni 140/mesic se asi nejak srovnam. Nabizeji novou fixaci tesne
pod stropem na dalsi tri roky, ale odstupne se uz meni na 400, coz je
nabidka, ktere asi odolam. Kdyz jsem se ptal, jestli mi nabidnou nejakou
cenu pokud to predcasne vypovim, tak ne, ze si pry mam najit jineho
dodavatele. Tento prozakaznicky pristup  me celkem presvedcil ;-)

Pres nejake nabidkove srovnavace jsem se zatim dostal na yello za cca
3400 s fixaci na 2 roky, je nejaka lepsi nabidka? Otazka jsou dalsi
poplatky, v tom trosku tapu.