zasuvky v nemecku 1/PE/N , L, zem, N

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Září 28 19:56:41 CEST 2023

ja potreboval jako slaboproud, opravy spotrebni elektroniky pro
zivnostak 6 + 8. a bylo jim jedno, ze nikdy zadny kabely a baraky
zapojovat nebudu. v protokolu z prezkouseni byla zminka o mem oboru
"spotrebni elektronika a anteny", ale testy bykly stejny jako u
elektrikare. stejne jako ridicak neznamena, ze umim ridit a navic
bezpecne, bejt bez padesatky neznamena, ze si neumim spravne zapojit
elektriku. vsak oni profi elektrikari radi chodej na pokec, kdyz maj ted
udelat cokoliv okolo FVE :-).
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65