zasuvky v nemecku 1/PE/N , L, zem, N

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Září 28 18:05:56 CEST 2023

taky to mam takto v hlave. zelenozluta je nedoknutelna(jedina), s
ostatnima barvama jdou delat kouzla, jako je preznacit atd.
ale jsem uz chvili propadlej a navic slaboproudar, tazke me to
prezkouseni moc nezajimalo. v parte je kolem me par profi elektrikaru a
obcas zasnu o cem je bavi diskutovat a hadat se :-) ja potrebovaů vzdy
jen papir na 6 + 8.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65