C: co ma byt v hlavickovych suboroch?

Středa Září 27 23:11:42 CEST 2023

No a nebyly ty warningy něco jiného, než jestli do .h nebo .c?
(tj. myslím tím chybějící dopřednou deklaraci těch funkcí, čili že překladač prskal,
že neví, jak ty funkce budou vypadat, což je ve chvíli překladu sice vlastně jedno,
ale když se mu to neřekne, tak to čistý není. Jestli je něco v .h nebo .c je mu
jedno, to je pro nás lidi, ale souhlasím, že je metodičtější a srozumitelnější, jak
psal wek, aby v .h nebylo nic, co zabírá místo, stejně jako je (dodávám já) prasárna
includovat .c)

A ještě, s dovolením, rád bych upozornil, že je rozdíl mezi definicí a deklarací.

D.O.