RE: Celníci: WTF

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Září 26 17:27:57 CEST 2023

Já jsem jednou vedl korespondenci s celníkama kvůli laserovému ozařovači, který se vkládá do hlavně a slouží pro první hrubé nastavení miřidel.

Byla neuvěřitelná sranda je přesvědčit o tom, že ot není součást zbraně a nepotřebuji na to všechny ty veselé licence.

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Tuesday, September 26, 2023 5:20 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Celníci: WTF

Kdysi jsem byl přiván k debatě s celníkem, který chtěl objasnit zda se OLED displej 2.4" dá připojit k počítači. To jsem ještě nějak vysvětlil. Druhý dotaz, zda displej obsahuje nějaké LED diody jsem velmi zvažoval, zda správná odpověď "nejméně 230tisíc" mu nepřivodí nějaké zdravotní komplikace. Co jsem řekl už nevím, ale prý byl nakonec spokojený.

Tomáš

Ten číselník myslím znám  Mají tam deset kódů pro deset různých pomůcek pro balzamování mrtvol (to není legrace, opravdu to tam je) a pak se tam musí celý plastikářský průmysl vejít pod jeden kód. Taky jsem si při tom říkal něco o zvláštně nadefinované logice.

Aleš Procháska