Re: Komparátor s vestavěným referenčním napětím

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Neděle Září 24 15:01:29 CEST 2023

MAX je od maximalne drahy. Okrem neho napr.  TLV6703? Sice ho nemaju v TME,
ale v Mouseri, a nakup cez Mausel by nemal byt problem.
Alebo hack cez napr. MC34063A. Ten ma v sebe komparator, referenciu, a
zalezi od toho, ci zbytok (reset cez oscilator) by vyhovoval. Ale kedze ide
o spinanie mosfetu, tak by mohol. Ipk sense by sa dal pouzit aj ako enable
pin. Treba pozriet blokovy diagram
https://www.tme.eu/Document/822ff90970b8de68f08f609d00979f57/MC34063xx.pdf

S.T.