Delphi a com port ve WIN10

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Září 24 08:33:08 CEST 2023

nepamatuji se, ze by jsme v delphi(7) meli nekdy problem se seriovou
komunikaci. nazev pouzite komponenty si nepamatuju a asi uz nedohledam.
ale moc sobre si pamatuju, ze byl problem s usb HUBem/rozbockou, kde
jsme museli kupovat konkretni model, respektive HUB osazeny konkretnim
chipem, jinak se obcas ztracela data. zarizeni melo za 3x 4_HUBem 7-8
ftdi prevodniku usb/232.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65