zasuvky v nemecku 1/PE/N , L, zem, N

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Září 24 08:27:27 CEST 2023

jeste bych upozornil na jeden "nesvar" co se muze stat. protoze se mi
pravidelne premnozej pc napajeci snury, tak si z nich delam jine ruzne
privody, ustrihnutim te pc zastrcky. celkem bezne se stava, ze ackoliv
jsou uvnitr bezne barvy hneda/cerna, modra a zlutozelena, tak vedou v
zastrcce do zasuvky celkem loterijne kamkoliv(v puvodnim stavu pin/pin
spravne). takze pokazde promerit, ze minimalne zlutozelenej jde opravdu
na uzemneni/kolik.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65