Dalkove ovladani vrat - firma DEA

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Sobota Září 23 16:17:12 CEST 2023

Jeste pridam zkusenost s firmou DEA.
Stary motor DEA k vratum jsem dostal od kamarada s ko lozisky.
Tak jsem si ho zgeneralkoval. Provedeni pekne, nastavitelna treci spojka v
poradku, ....
Elektronika v nem byla slusna, ale nevedel jsem jak je tam co zapojene a na
co jsou ktere switche.
Hodiny jsem hledal dany typ na netu, ale tak stary model nikde nebyl.

Tak jsem napsal email do DEA a za 2 hodiny jsem mel odpoved i se schematy a
manualem.
Za mne super pristup.

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Standa Palas" <stpalas na volny.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 23. září 2023 10:13
Předmět: Re: Dalkove ovladani vrat

Dobrý den

Já jsem párkrát u zákazníků různé modely zapojoval a je to skoro
všechno na jedno brdo. Elektronika je jak píšete taková poloamatérská
Ćína, některé měly plovoucí kód, jiné ne. Ono je to skoro jedno. Jestli
Vás bude chtít vykrást profík, tak se do domu vždycky nějak dostane,
jestli to bude amatér tak si neporadí ani s tím pevným kódem a půjde na
to hrubou silou. Třeba na ta garážová vrata z alobalu stačí kráječ od
Horsta Fuchse.
Trochu mne na vjezdových rámových bránách děsí možnost, že by tam vlezlo
třeba malé dítě, nebo jenom někam strčilo ruku a fotobuňka ho nevzala,
tak pak je to podle mě o život. Ta brána je sama o sobě dost těžká a
motor musí mít dost sílu. Zkoušel jsem tu bránu zastavovat tak, že jsem
se do ní opřel ale bez šance. Jeden ze zákazníků chtěl mít možnost to
ovládat na dálku třeba kvůli pošťákovi a to bez toho, že by viděl na
bránu. To jsem mu tenkrát dost rozmlouval.

S.P.