Re: Rozdíly mezi měřáky Aeng 681, 682 a 683?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Září 23 15:57:40 CEST 2023

No párkrát tam s tím pípnou, je vidět, že to asi nemá zpoždění sekundu,
ale jestli to reaguje pořádně, to se tam nedozvím. Museli by přes něco
přejet, jestli to chrastí.
Nechrastí = nechci

Ale v tom videu mě zaujalo, co tam dělá v rozvaděči, jestli to druhý je
pořadí fází?

PH