Re: digitální cenovky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Září 22 15:18:31 CEST 2023

IMHO je to relativní. K tomu papíru máš ještě biointerface, který ten
papír vystřihne a donese na místo. Limitovaná možnost rychlých změn.
Existují obchody, které mění cenu několikrát v průběhu dne. Klasickým
případem jsou bagety. Na některých benzínkách tvrdí, že v některé časy
se bageta prodá za jakoukoli cenu. Naopak, když má expirovat, tak se
prodá za velmi malou cenu.
Takže pokud jsi obchodník, který je schopný s touto informací pracovat,
tak se ti ta investice může poměrně brzo vrátit.