Re: digitální cenovky

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Září 21 22:14:09 CEST 2023

Viděl jsem jak to dělají v Lidlu. Pokud jste si všiml tak na každém
displeji je zobrazen malý čárový kód. Ten kód tam je i když tam žádná cena
není a na displeji je jenom logo ci nejaky slogan. Nejspíš je v něm
obsazena jedinecna identifikace jednotky. Přijde paní a má v ruce nějaké
PDA asi s laserovým sninacem čárových kódu (svítí to červeně). Sejme čárový
kód z té cenovky a následně sejme čárový kód ze zboží. A to je vse. Displej
se začne prekreslovat. Cenovky jsou nejspíš BLE (když si v obchodě zapnu v
telefonu BLE scanner tak toho najde opravdu hodně). To hlavní dělá to
PDAcko, které dále komunikuje s cenovou po BLE a s centrálou nejspíš po
wifi.