Re: Rozdíly mezi měřáky Aeng 681, 682 a 683?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Září 21 13:12:43 CEST 2023

Po tím byl odkaz na další
https://www.aliexpress.com/item/1005005936050377.html
kde jsou konečně 3 tabulky těsně u sebe

Ty zdířky dole, to je jedna z věcí co mě zaujaly. Jestli má displej
větší rozsah pozorovacích úhlů, tak zvednutou polohu ani nepotřebuju.
Dost důležitá otázka je, zda prozvánění funguje okamžitě, nebo s
prodlevou. Pokud bez, tak beru.

Jednak chci druhej plně funkční multimetr domů a pak taky několik na
kroužek a tam je dobrý že cena je příjemná.

Jo a v práci mi to hází na vi, doma, kde jsem včera kliknul na reklamu
od těch měřáků, tak bez.

PH