Re: Přenos BT signálu rozhraním voda/vzduch?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Září 19 11:43:08 CEST 2023

No já nevím, kochání...
Vizuálně kochat se můžu i se sluchátkama, akusticky, ať si každej udělá
obrázek:
- Hádající se feťáci na kostce co zbyla po starém tramvajovém mostě
- Auta a tramvaje jedoucí po mostě
- Jeřáb nakládající nějakej bordel do lodi u protějšího břehu
- Občas zvuk letního kina (zvuky aut a střelby)
- Občas zvuk technopárty (+ mě mávaj hezký holky)
- Auta jedoucí po dalším mostě
... A pak to všechno zas pozpátku

PH