Re: OT: Nabídka brigády na měsíc

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Září 18 17:05:24 CEST 2023

Kdysi jsem o tom uvažoval ale ne ne ne, jsem už starej chlap
a tak to je a tak to zůstane.
Mám pěknej důchod, slušnou práci. Další plat v SVJ.
Lítám mezi 50 až 100 a nestěžuji si.
Žádné noční, a soboty a nemoci vykrývám na Grébovce.
Tam jsem chodíval už jako desetiletý kluk.
Nádherné prostředí.
Některá moje fota jsou i na FB.
Hezký den a celý týden,
Jindra Polívka, OK1FJP