OT:Ispell

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 17 23:55:40 CEST 2023

Ještě k tomu Ispellu.
Na tom Vašem odkazu to vede na
https://www.cs.hmc.edu/~geoff/ispell-dictionaries.html#Czech-dicts
A tam je link "complete_package", který stáhne ISpelIns.exe.
To je instalačka, ta nasype na Windows jednak vlastní ispell.exe, k němu
pak slovníky mnoha jazyků (klikáním se vybírají které, včetně češtiny).

Ty slovníky ale nejsou s příponou *.dic, ale s příponou *.hash (což je
vlastní slovník) a *.aff (což jsou pravidla skloňování atd.).
Ale je to určeno pro program ispell, když se to nainstaluje rovnou s ním.
Tak mi není jasné, že sháníte něco pro Ispell, co je ale zřejmě v jiném
formátu a s jinou příponou než tento Ispell.
Nebo že by se jednalo o Ispell z jiného období, kdy mezitím změnili
formát slovníků?

PL