Re: {OT STAV] Vytápění el. radiátory

Sobota Září 16 21:38:54 CEST 2023

Tak na tohle téma mi vyprávěl story kamarád, je to už možná 20 let.
Rozhodl se, že v bytě zruší akumulačky a pořídí si plynový kotel.
Kondenzační se mu zdál drahý, tak si z těch nekondenzačních vybral aspoň
ten s nejvyšší účinností. Komín tam neměl (byt v činžáku), ale kotel
umožňoval koaxiální trubku skrz zeď, jako mají vafky. Ta díra mu vyšla
akorát nad vchodem do baráku a bohužel, před dveřma nebyla stříška.
Kotel produkoval spaliny o teplotě, že to hned při opuštění trubky
kondenzovalo. Pára z toho šla jak z parní lokomotivy a ještě to kapalo
na zem. Nevím, co s tím dělal potom, ale vím, že v hospodě se pak ten
jeho kotel dost probíral :-)

Anděl