Re: OT: jabko opruz.. Re: Akceptovatelný flikr u LED svítidel

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Září 16 13:47:06 CEST 2023

tak jsem si pozval dite(19 roku, it skola) k vyslechu, at mi to "upresni".
tak tento popisovany jednoduchy postup zazil v jejich jabko komunite
vice mene loterijne tak 1(ano):10(neslo). nekdy ten mobil ve woknech
videt je nekdy ne i pres dotaz mobilu a potvrzeni. podle zapnutych
funkci na fotaku v jabku se ukladaji ke kazde fotce az 4 soubory ruznych
formatu. adresare se sice delaji podle casu , ale max na 100 fotek pak
dalsi na 100 fotek x ty 4 soubory. nastavit v akualne pouzivanem mobilu
nelze.
a to mame doma dostupne ruzne sdileni, ucty atd. na dovolene v parte to
bude uplne neco jineho. nekdy staci nekomu pujcit modrozub sluchatka a
jste nahranej.
bude to asi zapeklitejsi
t.

AJT SERVIS s.r.o.