Re: Přenos BT signálu rozhraním voda/vzduch?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 15 20:55:27 CEST 2023

No jo, ale co když mi někdo mezitím (0,5-2 h) ručník ukradne?
Původní myšlenka byla, že si s sebou neberu nic, co bych musel nechávat
na břehu. Po více letech přibyla výjimka pro koloběžku, která se dá ale
zamknout, třeba ke značce, nejspíš znamenající zákaz kotvení:-)

Takže vyjíždím v plavkách a crocsech a takto se i vracím, akorát mokrej:-)

PH