Re: Přenos BT signálu rozhraním voda/vzduch?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Září 15 17:11:04 CEST 2023

Otázka, co je cílem?
Pokud je to zkoumání přenosu vln, tak chápu.
Pokud je cílem poslouchání hudby při plavání, pak mohu poradit varianty
na "plavací" pouzdra. Náhodným výběrem podle obrázku:
https://www.boatpark.cz/User_Files/photos/5ac8dfe6da325vodotesne.pouzdro.valecek.jpg
https://usarmy.sk/image/cache/catalog/produkty/doplnky/17_082-1-600x315.jpg

Když mám při geocachingu potřebu doplavat někam doplavat i s telefonem,
nebo jinou elektronikou, tak to prostě nacpu do svačinové krabky a
prostrčím provázek přicvaknutej na šňůru na klíče (co má bezpečnostní
rozpojovátko) a plavu si s tím jako s lodičkou za zády

Krabička:
https://www.geokes.cz/out/pictures/1/hpl806.jpg
Šňůra na klíče (rozpojovátko je to nahoře, když škubnu, neuškrtím se)
https://blog.reklamnidary.cz/wp-content/uploads/2020/03/%C5%A0%C5%88%C5%AFrka-na-kl%C3%AD%C4%8De-a-skipass.jpg