Re: {OT STAV] Vytápění el. radiátory

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Pátek Září 15 16:41:49 CEST 2023

To je prakticky ten samý případ. Dobrá inspirace. U vás je podstatné, že
jste dali kotel mimo byt, což v našem případě nejde. Zajímavé, že se
ukázalo, že Vavky zase tak neúsporné nejsou (jak se říká), že úspora
byla jen 10%. O komfortu ale nepochybuji.

No uvidíme. Kdybych v tom bytě měl bydlet já, tak bych o zachování plynu
hodně uvažoval.

Martin M.